Chciałbym was zaprosić na nowe zrekonstruowane WoNO, PROJECT STORM. Opiszę wam co zawiera gra i co dokładnie zostało zmienione na cele tzn wono-storm.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że rezygnujemy z exp-stage, mamy zamiar jak najbardziej wydłużyć edycję ale za razem sprawić że expienie nie będzie nudne. Nie powiem że exp będzie mniejszy czy większy po prostu będzie bardziej zbalansowany a zdobywanie eq będzie o wiele trudniejsze. Pvp ma być przyjemne i fajne już od 50 lvla więc gracze którzy chcą wejść tylko po to aby się bić nie powinni narzekać.
45 Postaci -każda postać posiada około 12 jutsu w tym około 3 unikalne specialne i bardziej skomplikowane jutsu przeważnie do PVP -wszystkei jutsu poza chakra feet są dla FACC. -postacie mają po 17 transformacji, nie licząc Gaia, Kaguyi oraz Zabuzy które zdobywa się w inny sposób. -4 Klasy postaci: taijutsu fighter, distance fighter, ninjutsu fighter i defense fighter. -Jednoklasowość wprowadza zupełnie nowy i ulepszony balans postaci.
Rekonstrukcja itemów -każdy item został zedytowany i zbalansowany. -dla każdej klasy są najlepsze do zdobycia i zcraftowania unikalne sety na 50,100,200 oraz 300 lvl. -equipment i bronie zostały zupełnie zbalansowane, jeżeli jakiś item na np 25 lvl jest dla klasy tai to znajdziesz także taki dla innej klasy, z taką samą ceną/dropem itp. -większość itemów jest teraz o wiele ciężej zdobyć a drop został zupełnie zmieniony.
Potworki -Wszystkie potworki zostały zbalansowane i zedytowane. -100% nowy drop z potworków z unikalną szansą wypadania. -exp za potwory został lepiej zbalansowany.
Questy i Misje: 63 Missions 32 Task Missions 23 Daily Missions 124 Saga Missions 19 Kakashi Saga Missions 30 Itachi Saga Missions 15 Big Quests (Wszystkie questy będą opisane na stronie wraz z poradnikiem) -Wszystkie questy zostały zbalansowane i zrobione na nowo.
Database WoNO-Wiki! -na stronie można przeglądać itemy/potwory jak wcześniej ale dodatkowo możemy między innymi sprawdzić za ile dany item można kupić/sprzedać, z jaką szansą wydropić i z jakiego potwora/ questa/misji czy craftu/enchantingu dany item leci. -każdy item jest tzn klikany i znajdziemy na stronie wszystkie informacje co, jak i gdzie. -questy będą opisane na stronie, będzie podane ile osób trzeba na dany quest, który lvl jest wymagany a także poradnik jak wykonać danego questa.
Mapa: -mapa została zupełnie zrekonstruowana, nie ma już zablokowanych ciasnych przejść, powstało wiele wolnego pola do walk gildi itp. -wiele nowych i zmienionych expowisk bez nie potrzebnych małych skał i bezużytecznych miejscówek. -wiele nowych obszarów i zedytowanych starych miejsc.
Systemy: Wanted System - system który pozwala na puszczenie listu gończego za daną gotówkę. Auction System - sprzedawanie i kupowanie itemów bez zbędnego spamowania w grze. Enchanting System - enchantowanie itemów specialnymi enchantami. Crafting System - cały ten system został zbudowany na nowo, craftowanie jest teraz o wiele bardziej wymagające i można w nim stworzyć najlepsze itemy z gry, kazdy gracz może teraż zdobyć całego seta i najlepsze bronie bez sms shopa. Alchemy System - stary crafting został zmieniony na alchemy system czyli na tworzenie mikstur. Kuchiyose System - wszystkie kuchiyose zostały zrekonstruowane i ulepszone, każdy gracz teraz przypisac może na postać wszystkie kuchiyose i mieć dodatkowe bonusy. War System - War system dla gildi aby walczyć bez utracenia fragów. Cast System - kazdy gracz może odpalić casta i inni gracze po zalogowaniu do gry nie wpisując ani acc ani hasła może takiego gracza oglądać.
Eventy: Postanowiliśmy usprawnić eventy na wono, każdego dnia tygodnia odbędzie się inny event. Poniedziałek: Akatsuki vs Anbu Event Wtorek: Ranked Tournament 3v3 Event Środa: Survival Arena Event Czwartek: Death Race Event Piątek: War of Emperor Event Sobota: Chakra Scrolls Event Niedziela: Chakra Scrolls Event
Instancje: Na 100,200 i 300 lvl będzie można przejść instancje. Aby wykonać daną instancje musimy być w 4-osobowym party i każdy musi mieć inna klasę postaci. Instancja polega na tym że zostajemy teleportowani na wyspe na której mamy do wykonania losowe misje po czym na koniec zabijamy bossa i dostajemy losowy item do craftu + exp.
Gameplay: Chcemy wyeliminowąć masowe uzywanie potków przy expieniu, itemy mają o wiele więcej regeneracji chakry a jutsu regeneration leczy optymalnie aby expić na podobnym lvlu potworów co nasz. Skilować można Offline przez 6h od wyjścia z gry, wystarczy że zaatakujemy potworka do skilowania i damy exit a nasza postać przez 6h będzie skilować w grze.
Atakowanie: -Każda postać będzie mogła skilować i bić z czego mu się tylko podoba. -Nowy styl atakowania, nosimy w prawej ręce miecz a w lewej kunaie, gdy stoimy blisko przeciwnika uderzamy automatycznie z miecza, a jak z daleka to automatycznie uderzamy z kunaia. Można zamiast miecza/kunaia nosić shield'a lub thrower, to jak kto chce.
SMS Shop: -Będzie na tyle znerfiony aby nikt nie odczuwał żadnego Pay2Win. -Boxy będą zupełnei inaczej działać, każdy item będzie miał jakiś % szans na dropa z takiego boxa a większość itemów z tych boxów to będą "Nowe" itemy do craftowania EQ. -Bedzie "points scroll" w sms shopie który dodaje premium pointsy 100,500,1000 (dzięki temu gracze będą mogli handlować punktami w grze).
A teraz trochę starszych informacji dla graczy którzy jeszcze nie grali w wono:
Mamy do wyboru 2 clienty: -Normalny Client (zwykły client na słabsze komputery) -Special Client (posiada On inną szatę graficzną i posiada muzykę inną na każde expowisko!), ma też on wiele innych zalet.
Wiele ciekawych jutsu zmusza nas do myślenia i dobrania dobrego teamu aby wyeliminować przeciwnika. Jednymi z takich jutsu to np. Hirashin kunai - Teleportuje sie do postawionego kunaia Goshun - Zamienia miejsca z targetem Izanami - Cofa siebie i przeciwnika po 3s do momentu uzycia. Bansho Tenin - Przyciaga targeta do siebie (Jest tez Shinra Tensei ktora odpycha wszystkich w okolo postaci) Kotoamatsukami - (Naklada 7s exhausta na target, target nie moze uzywac spelli) Izanagi - Postac sie odradza jak padnie. i wiele innych ciekawych tego typu jutsu jak ze świata Naruto.
Skille jakie są na WoNO to: -Ninjutsu (siła ataku z jutsu) -Chakra Control (regenracja chakry) -Agility (szybkość ataku) -Dexterity (coś ala krytyk, im więcej mamy skilla tym większa szansa na mocne udeżenie z ciekawą własną animacją) -Taijutsu (siła ataku w zwarciu) -Distance Fighting (siła ataku z dystansu) -Genjutsu (Obrona od Jutsu) -Dodge (Obrona od obrażeń meele)
Mapa w grze jest odwzorowywana na świecie Naruto, wprowadziliśmy do clienta grafiki z rpg makera dzięki czemu mapa prezentuje się o wiele lepiej niż ta z oryginalnej tibi.
W grze zdobywamy achievementy, gdy zdobędziemy je wszystkie dostajemy dostęp do Hero Quest'a.
Na temat WoNO można powiedzieć o wiele więcej ale damy wam szansę odkrycia jeszcze wielu ciekawych rzeczy w grze!
Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę http://wono-cj.net/wono/ są tam podane wszystkie informacje o grze.
|